четверг, 16 августа 2012 г.

Модуль 11. Рефлексія.


Закінчуючи тренінг "Навчання заради майбутнього"  я  вважаю що  найефективнішим для навчання моїх учнів буде створення портфоліо,блогів спілкування з учнями  завдяки програмі "Навчання для Майбутнього" Здійснення контролю виконання домашнього завдання. , робота над проектами, презентаціями.Це не було зовсім новим для мене. На своїх уроках частково я це використовую. Але відверто скажу, що  мені не було  легко під час роботи на тренінгу, я зрозуміла що не маю достатньої кваліфікації, та знань в комп,ютерних технологіях. Для серьозного ознайомлення з матеріалами цього тренінгу недостатньо  було часу. Я не уявляю собі як працюючи в  3 паралелях буду встигати працювати  в цьому проекті.Він вимагає великого часу на реалізацію. Але я розумію також, що для удосконалення учбового процесу в 21 столітті необхідні сучасні  знання і я готова працювати над собою, та удосконалювати свої знання. Дякую за можливість, яку я отримала на цьому тренінгу. Бажаю і далі навчатися заради майбутнього!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий